fredag 22. august 2008

På tur...





Siden sist har jeg hatt meg en tur til Moi, og besøkt et søskenbarn mitt der. Mor og jeg dro sammen nedover, og mor ble satt av hos tante. Vi hadde en kjempekjekk uke med mye prating, strikking og litt shopping også så klart...

Strikket en Drops Design lue/beret i lilla og begynte på en ny i svart (veldig kjekke og strikke... - og den ble gitt bort mens jeg var på Moi, og den svarte skal også dit snart...)

Vi grillet også, og jeg tok da vepsedansen flere ganger... (litt hysterisk jeg... - ja de sier så...) Det var skrekkelig med veps på Moi, og denne Tutta er sikker på at det var et vepsebol der i nærheten.

De sier det er vepseår i år... - ja men alligavel seie eg, det får nå ver måde på... - det trenge ikkje ver så jyslå møje av de for det... - åhhh... - pyton...

Vi var på hytta også, i regn og ruskevær... (då var der jaffal vepsafritt...)

Været ble betydelig bedre etterhvert, og vi fikk oss en tur til Hidra (der var vi innom Fruenes Hus - og handlet bare litte grann, selv om vi hadde lyst til å handle mye...)

På Moi har de butikken Den Franske Landstil (ligger like ved Shell stasjonen på Moi), og der fikk jeg handlet en fin liten korg til garnet mitt. Kunne handlet mye i denne butikken, men måtte jo styre meg litt...

På vei hjem kjørte vi innom Gjestal Garn og fabrikkutsalget der, og vi kom ikke tomhendte ut derfra heller. Jeg kjøpte lilla ullgarn som jeg tenkte jeg skulle bruke til toveplagg senere i vinter (garnet fikk snart plass i nyinnkjøpt garnkorg)

Den lille søte sauen fikk også være med fra Gjestal Garn.






ØNSKER ALLE SOM ER INNOM BLOGGEN MIN EN GOD HELG !!!


1 kommentar:

Anonym sa...

koselige blogg du har tante ulla:)ønske deg og ullamannen ei go helg:)

Related Posts with Thumbnails