onsdag 31. desember 2008

Nyttårsaften 2008...

Vi feirer en stille nyttårsaften hjemme, og sitter i hver vår godstol... - hvor den ene leser (en av hans julegaver, som falt i veldig god smak...) - mens jeg fant ut at det var på tide å blogge litt igjen...

Julen er over for denne gang, og vi har hatt en fin tid sammen med familie. Mye godt drøs, mye god mat, mange fine julegaver... ( et gavekort jeg fikk skal ganske sikkert brukes på noe hos Kreaktiv på Kvadrat...) - og god tid til hekling (har virkelig fått dilla på disse luene - bildene under ...)





Har allerede begynt å skrive ønskeliste for neste år... :) Eller hvis jeg er flink å spare noen kroner, kan den kanskje komme i hus tidligere...

Ønsker meg veldig en overlockmaskin... - som et supplement til min symaskin...

Har allerede begynt å spare litt...





De hjerteligste ønsker fra meg her i godstolen...
- om et godt nytt år til alle som er innom bloggen min !


3 kommentarer:

Rain Blanken sa...

Great blog. I really like your crocheted hats. Wish I could understand what you were writing.

**-2008 End of Year Blog Marathon- You are my 70th stop in an 8 hour posting extravaganza! A link to your site will be posted at Stomped Monster!** Follow my marathon live at Twitter: DIY_Rain

Anonym sa...

godt nytt år tante ulla:)kjempefine luer:)

Anonym sa...

Jeg er nu innom å titter på flotte handarbeide i ny og ne.Klem fra søster søskenbarnet.

Related Posts with Thumbnails