søndag 22. mars 2009

Vårlig vær og vårlige klær...


Fikk lyst til å handle meg noe nytt, og fant denne herlige fargerike tunikaen en dag jeg var på Kvadrat og shoppet...

Den siste uken har vi hatt mange fine dager med sol og vårlig vær, og det fristet meg til å bli litt vårlig i klesveien også...

I dag har været vært litt sånn mere Vestlandsk igjen med regn og ruskevær...


Denne uken fikk jeg boka "Barn igjen" i Hobbyklubben, og jeg har planer om å sy flere plagg fra denne boka. Har fått en "bestilling" fra en arbeidskollega på klær til en 2-åring, kanskje noe fra boka...

I Familien nr. 6 var det oppskrift til tunikaen fra Sandnes Garn (bildet over). Likte godt at den var så fargerik, og så har den sånn tøff lang hette... :) Tenker at den skal bli en julegave, så jeg begynner ikke på denne før jeg er ferdig med de andre strikkeprosjektene mine...

Her kan garnlageret mitt komme til nytte... - kanskje New Zealand Lammeull (hesplene i som jeg har i nesten alle farger...)

4 kommentarer:

Anonym sa...

knallfine tunika du har kjøpt deg:)heldige du:)

amylin sa...

Fin tunika du har kjøpt deg. Utrolig flott garnlager, da.

Anonym sa...

Deilig md vår ja. Og så fint garnlager du har! Man blir inspirert av å ha det liggende slik.

Anonym sa...

Hei
Så hyggelig at du har lagt ut boka
vår på bloggen din. Håper du blir godt fornøyd og veldig inspirert.

Vennlig hilsen
barnigjen.no

Related Posts with Thumbnails