mandag 24. august 2009

Litt shopping… :)

Aug 2009 105

I dag har jeg vært en tur på Randaberg, og svinset litt rundt og kikket i butikkene der. Det ble mest “vindus-shopping”, men jeg fant disse stoffene som jeg vil bruke til små tunikaer, kjoler m.m.

Stoffer, garn og lignande har alltid lett for å havna oppi handlekorgå… ???

Då eg kom heim, syns eg det va på tide at eg begynte å tenka på ka strikketøy eg sko ha med på Østerrike-turen… – og då konne eg velga og vraga i eget lager… :)

garnlageret mitt

Eg har jo litt å velga i…

Kanskje noen av disse fargene i New Zealand Lammeuld, for jeg tror jeg har fått litt dilla på å strikke Fiona tunikaen…

Aug 2009 095 Aug 2009 086

Etter hvert ble det ganske lett å forstå oppskriften på Fionaen, og mønsteret på selve “skjørtet” var veldig lett å huske…

3 kommentarer:

sipusa sa...

åååå, så masse fint du har *sikle litt*

lykke til med utvelgelsen og god tur:-D

duBedåre sa...

WOW for et garnlager!! Missunnelig! Må være nesten like gøy å leite etter et nytt prosjekt der som i en strikkebutikk!

Kjempesøte stoffer du hadde kjøpt, særlig det med røde busser på! Gleder meg til å se hva du syr av dem her i den fine bloggen din.

Siddis back home sa...

Hei tante Ulla, nå var det lenge siden jeg har vært innom dine sider, så mye fint, den Fiona tunikaen er bare lekker, må se om jeg finner mønsteret... ha en fortsatt fin uke.

Related Posts with Thumbnails