torsdag 17. september 2009

Noro… :)

Jeg var nok en tanke skuffet over å ikke ha funnet noe som helst garn mens jeg var på tur til Østerrike, så jeg var rimelig lysten på en “liten” garnshoppingrunde da jeg kom hjem… :)

Eg har jo et aldri så lide garnlager frå før, men møje vil ha mer… :)

Eg bruge jo av garnlageret mitt og altså… -  for eksempel så strikke eg for tiå Fiona tunika i New Zealand Lammeull :

September 2009 004

Det å ha ein kjekke hobby é balsam for både kropp og sjel, så eg ser på garn som min medisin…

Ja nemligt… - for legen min sa jo eg trengte mer fiber… :)

Som overskriften viser var det Noro garnet som nå fristet mest, og som ennå ikke var blant mine skatter i garnlageret…

Så var det at jeg kikket innom noen blogger på jakt etter å få vite hvordan damene på Tanangertreffet hadde hatt det…

Eg gjekk glipp av det treffet eg… – typisk at det va då eg va på tur… :)

Eg håbe det bler et nytt treff neste år !

De tuttene på Tanangertreffet hadde blant annet vært på garnshopping, og da hadde de funnet Noro garn…

Eg va ikkje seine om å spørr de Tanangertrefftuttene på Hobbyboden (forum), om kor i all verden de hadde kjypt Noro…

På Bryne svarte de då…

På Bryne… - har de sånn et garn der ???

Ja på Idestovå !

Du all verden… – eg va ikkje seine om å planlegga handel der allerede neste dag… (trallala…)

September 2009 033 Denne buketten av Noro-nøster ble med hjem… (Noro Silk Garden)

September 2009 042Og denne lille 50 g hespelen ble også med… – luksusgarn… :)

September 2009 059 2 Noro hefter kjøpte jeg også… – blir nok noen prosjekter herfra… :)

Det bler nok ganske sikkert flerre turar te :

idestova

De hadde utroligt møje fint garn der, og for meg så lige best å se garnet i virkeligheden før eg kjøbe det… – så va det kjekkt at det bare va ein ca. 45 minutters kjøretur fra Stavanger…

1 kommentar:

wigdis sa...

Jeg var en av de som kjøpte masse Noro garn på Bryne. Har ikke prøvd det ennå, men det ser utrolig flott ut. Heldig dere som har en slik butikk i nærheten.
Så nydelig den kjolen du strikker blir. Liker den utrolig godt.
Ha en fin helg

Related Posts with Thumbnails