torsdag 5. november 2009

Tyrkiaturen…

Tyrkiaturen 2009 064

I begynnelsen av oktober reiste 3 venninner på tur til Tyrkia og byen Side… – og det ble en fantastisk flott tur !!!

Så deilig å være i 30 graders varme når temperaturen hjemme i Norge var fra rett rundt 0 grader til max 10 grader… :)

Tyrkiaturen 2009 026

Ja… - eg skreiv jo 3 venninner, og så va det han fyren her då…

Han hette ULLRIK, og ser ud te å liga solå og varmen godt…

Ullrik :  Eg blei litt varme i ullå, men det hjalp jo godt at eg blei klyppte før eg reiste på tur… :)

Tante Ulla : Ja det va lurt å klyppa seg ! Ka syns du om Side då Ullrik ?

Ullrik : Eg likte ikkje shoppingå… :(

Tante Ulla : Va du med på shopping ???

Ullrik : Om eg va… – eg hang og dingla med, mens sekken blei fyllt med klær… – masse sånne kjolar… - hm… - nei tunikaer hette det visst… :) Eg trudde sekken sko sprengas… – kor månge kjypte du egentligt ???

Tante Ulla : Ups… – mannfolk med på shopping… – eg trengte någen nye tunikaer, for eg har ikkje nok kler… - eg kjypte… – 1,2,3,4,5…….

Tyrkiatunika 014 Tyrkiatunika 010 Tyrkiatunika 002 Tyrkiatunika 015 Tyrkiatunika 016 Tyrkiatunika 021 Tyrkiatunika 023 Tyrkiatunika 025 Tyrkiatunika 027

Ullrik : Ja… – kvinnfolk og shopping forstår eg meg ikkje på…

Tante Ulla : Men å røyga vannpiba det likte du vel ?

Tyrkiaturen 2009 058

Ullrik : Bedre enn eg hadde venta ! Ganske kult faktisk… :)

Tante Ulla : Ja ikkje sant… :) Og strandå likte du som sagt… – og Gamlebyen i Side va jo flotte !

Ullrik : Ja se på desse flotte bildene…

Tyrkiaturen 2009 036Tyrkiaturen 2009 035Tyrkiaturen 2009 011

Tante Ulla : Ka syns du om maden i Tyrkia då ?

Ullrik : Ikkje liga friskt gras som heima nei…

Tante Ulla : Ups… – eg glømde meg ud… – du ede jo ikkje Testi Kebab, Calamari, hummar, osterullar og lavas… (huska eg rektigt nå med navnå på maden ???)

Tyrkiaturen 2009 040Tyrkiaturen 2009 039Tyrkiaturen 2009 069

Maden i Tyrkia va knallgoe !!!

Me hadde All Inclusive på hotellet, og maden der og smakte fortreffeligt…

Ein flotte tur !

Takk for turen jenter !!!

Ka tid ska me reisa ner igjen ???

1 kommentar:

Anonym sa...

for ein flotte tur du har hatt te tyrkia:-)ser du fekk shoppa "litt" og;-)mange fine tunikaer...heldige du:-)

Related Posts with Thumbnails