mandag 19. april 2010

Drømmer...


Drømmen handler om Hidra, og alt vi ønsker å gjøre der med sommerhuset, annekset og uteplassen...


Tutta er ikke helt i form for tiden, og prøver etter beste evne og bli frisk...

I mens strikker hun litt, kanskje blir det litt hekling også... - men mest går det  i drømmer om Hidra, og da spesielt innredningsplaner for annekset...


Hidra... - nærmere bestemt Kirkehavn...


Huset vårt... :)


Annekset mitt... ;)



Annekset er ca. 20 kvadratmeter, og har trehvite vegger, gulv og tak... :o

Tror jeg kan komme til å male hvertfall veggene hvite... :)

... og hvordan skal jeg innrede det da... 

Denne stilen liker jeg : 

Bilde : lånt (husker ikke hvor...)

 Bilde : Skeidar

Bilde : Marie Claire Maison 

Bilde : Riviera Maison 

Gleder meg til å begynne... :)

Annekset skal være min lille hobbyhule/butikk, og hva som skal selges...

... nei det er foreløpig : 
 
Neida, det er ikke så veldig secret altså... - for det blir kjoler/tunikaer til små og store jenter... + litt annet småtteri... :)

 Når jeg har "flyttet" inn i annekset... - så skal du få se hva jeg lager... ;)



1 kommentar:

Anonym sa...

det blir spennanes:-)glede meg te og komma og se:-)

Related Posts with Thumbnails