torsdag 24. juni 2010

Fristelser... :)

Det er alltid noe en kan la seg friste av... - og i dag er det garn og nye prosjekter som frister... :)

Har veldig lyst til å gyve løs på Wollmeise-garnet mitt, men klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal strikke... Har jo et par prosjekter på pinnene allerede, men må ha et eller flere nye sommerferieprosjekter... :)

Garn mangler jeg ikke... - det kommer stadig nye tilskudd til Wollmeise- lageret mitt, men ikke mere enn at "de alle" ennå får plass i 1 kasse... :)

5 "nye" meiser ankommet... (True Love x 2, My Old Blue Jeans, Veilchen og Magnolie Dark)

Så var det prosjektene da... - har 3 tunikaer/kjoler jeg ønsker å strikke nå, men hvilken skal jeg begynne med ???


denne ? 
(som jeg har vist før)

denne ?? 

eller denne ??? 
(Viking Garn mønster som stod i Norsk Ukeblad sist uke)

Har et Feather and Fan sjal på pinnene, men eg e ikkje fornødde med det... (flerfarga garn får ikkje mønsteret fram og pinnetykkelsen blei feil. Eg komme nok te å rekka det opp...)

I tillegg så har eg jysla lyst te å strikka ein heile hau med sjal eg har fonne på 
Ravelry (forum)

Mangle ikkje på prosjekter her i gården ser du, men det betyr at påbegynte prosjekter står i faresonen for å ble UFO'ar... (UFerdige Objekter)

I mens strikker jeg videre på Fanadressen, men der går det litt trått... (må prøve og få den ferdig til tantebarnets 1-års dag om ca. en måned... 
- og nei, den skal ikke bli en UFO...)



6 kommentarer:

wigdis sa...

Jeg klør også i fingrene etter å bruke meisene mine. Synes det er vanskelig og finne riktige prosjekter for de.
Den nederste kjolen (Allers) var jo nydelig da. De er forresten fine alle tre.
Ha en fin uke videre.

wigdis sa...

Jeg glemte forresten å si at det nye garnet ditt var lekkert. Du har tom klart å fotografere fargene, noe jeg synes er håpløst.

Vibbedille sa...

Ahaaa LEKKERt garn!!! Den øverste tunikaen har egvirkelig lst på....men---sukk, burdemuligens få ferdig det andre først??? hehe

Kos deg og ha en herlig dag!

Klem Vibbedille ;))

amylin sa...

Jeg skjønner hvordan du har det. Jeg har strikket tunikaen fra Sandnes i wollmeise og ble veldig fornøyd. Flotte farger du har kjøpt.

Silje sa...

Ååå så mye lekkert!!

Jeg stemmer for den midterste tunikaen da, den var veldig spesiell og utrooolig lekker!

Anonym sa...

Helledussen så lekker den med hjertet på bringa var! Har den første tunicaen i strikkekø, men no trur eg nesten at den med hjerte må få ein plass der også....kanskje på topp....
Fargane dine var kjempelekre!

Related Posts with Thumbnails