lørdag 3. juli 2010

Har man dilla, så har man dilla... :)


Farge : Fliederbusch x 3 (2 stk. WD)
  
Jeg blir helt satt ut hver gang det kommer pakke til meg på Posten... :)

Blir ikke satt ut av selve pakken da, men innholdet... - det overrasker meg alltid med å være finere i virkeligheten enn på bilder... (ble ganske fornøyd med bildene i dette innlegget da, men det er litt vanskelig og få helt riktig farge)

Jeg går rundt salig i blikket over synet av hvert nøste... - og begynner straks å tenke på å skaffe mer... ;)

Fargene i Wollmeise er fantastiske, og garnet er veldig godt å strikke med... - et par nye prosjekter er på pinnene... (bilder kommer i innlegg i morgen... kanskje ?)

Garnet har jeg kjøpt av en koselig dame på Hobbyboden (forum)... - det selges også fra Wollmeise Yarn Shop (tysk nettbutikk, som for tiden bare legger ut garn til salgs hver fredag... - om morgenen og ettermiddagen. Garnet blir solgt ut i løpet av få minutter og en må være rask hvis en skal få tak i noe... :) Jeg har forstått det sånn at en betaler med PayPal i nettbutikken... - noe jeg ikke har skaffet meg ennå... Så alle mine Wollmeisenøster er kjøpt av koselige damer på Hobbyboden...)

Farge : Petit Poison Nr. 5 x 3 (1 stk. WD)

En av fordelene med å være hektet på dette garnet, er at jeg ikke kjøper annet garn for tiden... :)

Og folkens nå har vi ferie vi... - 
og ønsker dere alle en god sommer !
 

Vi reiser snart til sommerhuset vårt på Hidra... :)


2 kommentarer:

Hege sa...

For et nydelig garn!! For en som er garnhektet, er det ikke særlig smart å se slike bilder ;-)
Så derfor må jeg jo bare spørre, hvilket garn er det og hvor får du kjøpt det?
Så er det jo opp til deg å svare en avhengig garnentusiast....
Ha en fin ferie!!

wigdis sa...

Enig med det at det er herlig å få disse pakkene i posten. For meg er det spesielt spennende for jeg husker aldri hva jeg har bestilt. Blir så revet med i kampens hete.
Det var noen fantastisk flott bilder du har tatt av garnet, særlig det nederste var nyydelig. Får liksom lyst til å smake på det. Ser ut som deilige bær der det ligger.
Jeg holder på med en jakke i Petit Poison og det er en lekker farge.

Håper du får en flott ferie og masse godt vær.

Related Posts with Thumbnails