lørdag 12. november 2011

Garnlager... :)



De som følger bloggen min vet jo at jeg har mer enn 1 nøste med garn... - he he... ;)

Allikevel har jeg stadig lyst på mer... - og garnlageret mitt bærer preg av denne garndilla... :)

Etter slik garnshopping jeg bedriver til tider, så har hylla blitt for liten til å romme alt garnstashet mitt... :)

Så hylle-shopping på Ikea måtte til... - og 3 hyller ble innkjøpt... (kan visst kjøpe flere av disse... - det er jo fullt allerede i hyllene mine...)

 Litt garn her ja... - eh 38,25 kg for å være helt nøyaktig... :)

8 kommentarer:

Vibbedille sa...

NYDELIG!
"My Kind of a Girl" hehe

Men, det går fint å bare bygge oppover med de hyllene hehe, så du kan bare fortsette å shoppe hehe

KOS deg og nyt hvert nøste ;)))

NATTINATTI

Go`klem Vibbedille ;))

gyldenkron sa...

Hehehe, sånn kan det gå.... Men du verden for et herlig garnlager. Der hadde jeg likt å boltre meg

Nita sa...

Åh, for et herlig garnlager! Der skulle jeg kost meg altså.

Jeg er en ganske ny strikker, så selv om jeg har litt garn, er det ikke blitt i sånn skala ennå (men smykkestæsjlageret snakker vi ikke om ;)Hihi)

Fantastisk samling garn, nyt det! Med ønske om en flott søndag.

amylin sa...

Så utrolig flott garnlager du har. Jeg tror vi har omtrent samme mengde garnlager, men jeg skal ikke veie mitt før 1.januar.

Anonym sa...

Det blir fort noen kilo med garn ja. Kjenner meg godt igjen - men har ikke mot nok selv til å ta bilde og blogge om det ;-)

Ha en flott søndag!

Sisselshverdag sa...

Så bra. Skikkelig orden i sakene :D Det ser ikke sånn ut i mitt lager, og ikke har jeg veid det heller ;)

Ha en strålende søndag :D

sol sa...

Kjekt med orden i strikkesakene. Det ser ikke ut som det er så mye når du har stable på den måten :)

wigdis sa...

Nydelig garnkrok. Jeg ble faktisk inspirert av bildet ditt til å rydde på hobbyrommet mitt, så takk skal du ha. Det er utrolig hvor mye garn vi strikkere klarer å samle oss.

Related Posts with Thumbnails