tirsdag 25. september 2012

Byen min Stavanger… :)

20120827_135344 

Jeg er veldig glad i byen min Stavanger… – og her kommer noen bilder fra området rundt Breiavannet… :)

20120831_190912

Vi har jo hatt en skikkelig flott helg værmessig, ja nesten sommerlig langt ut i september… – men i skrivende stund er det blæsten og regnet som regjerer…

20120831_191045

Bildene er tatt med mobilen min Samsung Galaxy Note… – og jeg digger å kunne ta panoramabilder med den… c’,)

20120831_190304

Kanskje jeg skulle ta meg en liten bytur i dag… – hvis det ikke blir en skikkelig “blåsbortdag” da…

Da får kanskje Tante Ulla en “flyvetur” slik som Bestemor Skogmus… ;)

Bestemor-Skogmus

ET LITE UTDRAG FRA BESTEMORS FLYVEVISE:
Her flyver jeg med paraplyen min, den seiler av sted som en flymaskin
Og fuglene synger og jeg må le.
Hurra hurra, nå flyr jeg av sted! Hurra hurra nå flyr jeg av sted…

 

ØNSKER ALLE SOM ER INNOM BLOGGEN MIN

EN FLOTT DAG !

5 kommentarer:

gyldenkron sa...

Så fine bilder. Vakre byen. Mange år siden jeg var der sist, på tide med nytt besøk snart. Takk for titten.

Unknown sa...

Stavanger er en flott by med flott sentrum!

anita sa...

Åh eg får heilt hjemmlengsel.flytta fra byn for 25 år siden :(

Anonym sa...

Tanto i Vågen lure på om ikkje tante ulla snart ska fly heim att. Håpa du landa trygt, og at da går fint med deg. :) Klem

Petronella sa...

En fin by, Stavanger :-)

Related Posts with Thumbnails