lørdag 26. april 2014

Sommer i april… :)

20140425_145320

Solen kom tilbake igår, så her på Hidra er det herlig varmt og sommerslig … :)

Det er for varmt å sitte ute fullt påkledd, så da var på tide å finne frem bikinien og få litt brunfarge nestensolbrentrødligfarge på kroppen… – men hvem tenker vel på bikini når en pakker til påsketur i april. Bikini, og shorts og sånt ble altså ikke med i baggen… - så da ble det soling i BH’en og solid oppbrett på buksa.

Da solen igår forsvant bak en sky, gikk turen bort til Matkroken (den lille nærbutikken vår) og der hadde det jammen en avdeling hylle med lekkert Pierre Robert undertøy og slikt, og der fant jeg den lekre saken på bildet over (den får bli den nye april-utgaven av Hidra-bikini)

20140425_161736

Strikketøyet er også med ut, og jeg spekulerer ennå i om jeg skal velge å bruke limegrønt som tilleggsfarge til det lilla og hvite. Tror jeg står i fare for at det blir en kortermet genser/tunika hvis jeg ikke bruker det limegrønne (har nok litt manko på det lilla garnet)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails