onsdag 21. oktober 2015

Klompelompefokus... :)

Jeg bare "måtte" ha den Klompelompeboka, og for ca. 1 uke siden havnet den i handlekurven.

Det sikksakkskjørtet i boka skulle endelig bli mitt, men først innlevering av diverse til årets Sanitetsbasar...

♡ Baby Born dukke
♡ Dukkevogn
♡ Dukkeklær (noe strikket, noe kjøpt)

(Kommer eget blogginnlegg om ting og tang til basaren)

Sist onsdag ble alt levert til Saniteten, og samme dag var boka mi... :)

Skulle jeg kjøpe "nytt" garn til dette skjørtet, eller dykke ned i mitt eget garnlager og finne noe "gammelt" og vellagret ??? Jeg fant Filcolana Gotlandsk Pelsuld i eget lager, og så var jeg klar. Har ikke kommet så langt ennå, men vrangborden oppe er nå 11 cm og jeg er klar for litt sikksakkstrikk....

1 kommentar:

Sylvia sa...

Hei
Bare gled deg til skjørtet blir ferdig. Jeg elsker mitt!!!
Sitter faktisk med det på nå, og bruker det masse, og får mye skryt for det. Det er morro.
Passformen er veldig bra, og mønsteret er greit å strikke, uten at man går lei.
Tror jeg skal lage et sommerskjørt i lin til sommeren.
Lykke til

Related Posts with Thumbnails