torsdag 26. november 2015

En liten komlemiddagstur :)

I dag gikk turen hjem til mor og komlemiddag... - en liten tur på ca 1 time fra Stavanger :)

Før jeg gikk ombord i ferja hadde jeg en liten time i byen, og da rakk jeg innom et par steder på jakt etter julegaver. Synes det er herlig å få kikket litt rundt og kost meg meg med julegaveinnkjøp før det blir for folksomt og travelt i butikkene.

Den lille timen i byen gikk veldig fort, men det blir nok noen flere turer til byen før jul.

Komlemiddagen var super, og jeg spiste meg ganske så overmett... - sånn type mett at en nesten må ta en hvil etterpå... ;) Mors komler er verdens beste!

2 kommentarer:

Sisselshverdag sa...

Har aldri spist komle eller potetball som vi Sunnmøringer kaller det uten å bli stappmett :D Ingen sunnmørstur uten :D
Mors potetball er selvfølgelig best, men etter at mamma ble borte må jeg lage det selv men den blir aldri like go.
Ha en flott helg, den er like om hjørnet :D

Siddis back home sa...

så gøy!Lenge siden sist! Ha en fin ny uke!

Related Posts with Thumbnails