mandag 24. mars 2008

Så kom snøen til Stavanger også...


Så ble det litt snø på oss her i Stavanger også...

Vi har hatt by-påske dette året, og kost oss hjemme...

Har fått shoppet litt såklart... (til fordel for Ullamannen denne gangen... - han har fått seg ny Bergans jakke... - litt dyr, men pytt pytt...)



Har strikket litt også... (dette er 2 UFO'er som har ligget på vent en stund... - er ferdig med bolen på begge, og så er det ermene sin tur - og der har det gått tregt gitt...). Jakken til venstre er til meg selv... - mens den til høyre er til svigermor.



Og så har jeg begynt på et lite prosjekt fra boka "Maskeball"... - nemlig denne kule vesken:



...og jeg har ryddet litt i strikkepinnene mine... (etter at jeg kjøpte Knit Picks settet med strikkepinner for en stund siden, har jeg følt behov for en liten opprydning i alle mine strikkepinner... - og nå har de altså fått en egen mappe...)



Ellers har vi hatt noen fine småturer...




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, bor du også i nærheten av Møllebukten? Jeg har også tatt bilde av sverdene i dag.
*fnise*

Anonym sa...

hei...........kjempefine blogg du har:)eg e ofte innom og kikke..heldige ullamannen så har fått nye jakke..;)

Related Posts with Thumbnails