tirsdag 26. august 2008

Ikke bare garnshopping...


Har vært en liten tur på Randaberg og shoppet litt...



Fant meg disse Converse skoene på butikken Skonå til 70 % avslag... - og da var ikke denne Tutta vanskelig å be... Buksa er kjøpt hos Mette Hagen og var også nedsatt 70 % (buksa er i lin, men ser ut som dongeribukse)

Litt Mamma Mia film stilen, selv om buksa ikke er snekkerbukse da... :)

Det minner meg om at jeg må få sett denne filmen snart !!!


Mens jeg drev og fotograferte kom Brumle spaserende... (Brumle er naboens katt, som tror at han hører like mye til hos oss som hos dem... Vi begynner også snart og tro at vi har fått oss katt, for vi ser han både støtt og stadig, både inne og ute...)

Brumle prøver her å få litt ekstra oppmerksomhet... - mjau se på meg da... - jeg kan rulle... :)


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails