lørdag 20. september 2008

Litt pjusket...



Så er det forkjølelsestid igjen, og her sitter jeg og hoster og nyser... :)



Siden sist har jeg meldt meg på flere kurs hos Ullform i Stavanger, og jeg gleder meg veldig til å begynne... - første kurset er allerede neste helg...




Jeg har også meldt meg inn i Norges Husflidslag (Randaberg Husflidslag), og har planer om et par kurs der også... - men det blir antagelig ikke før jeg er ferdig med kursene hos Ullform.


Ellers har jeg vært innom Husfliden i Stavanger igjen... :) Der bestillte jeg dette settet fra Harmony Wood :



Og så ble viljestyrken sterkt prøvet igjen... :)



Jada... - disse nøstene ble med meg hjem denne gangen...


Typisk meg ja...

1 kommentar:

Anonym sa...

stakkars tante ulla som e blitt forkjøla..go bedring:)

Related Posts with Thumbnails