tirsdag 2. juni 2009

Dagen i dag...



Våknet i dag med skikkelig vondt i ryggen... - og var litt sånn krokete liksom... :(

Så bare tanken på å male ble til : ...nei uff, ihvertfall ikke i dag...

Hadde også planlagt et lite ærend i byen, og tenkte som så at en vond rygg kunne ha godt av en rusletur. Det var faktisk ikke så dumt tenkt... - for jeg er ikke fullt så vond nå i kveld faktisk... :)

Følte meg ganske så stiv og støl der jeg gikk rundt i Stavanger by... - men det gikk seg altså til etter hvert... :)

Er veldig glad i byen "min", og her er noen bilder fra parken rundt Domkirken + litt til :



Det har visst også sneket seg inn noen bilder fra dagens "fangst"... - som var 2 hobbybøker... :)

Bøkene jeg kjøpte var om nunofilt (toving med ull og silke), og om "hekling på kanten" (crocheting on the edge av Nicky Epstein). Skal lage litt stoffer selv engang... - av nunofilting. Det er mange fine mønster til hekla border i den engelske boka, og de kan kanskje brukes som pynt på nunofiltkjoler og bomullskjoler...

1 kommentar:

Anonym sa...

hei tante ulla og gratla med dagen:)

Related Posts with Thumbnails