tirsdag 20. april 2010

Wollmeisedilla... :)

Fargene er fra venstre : Lila Ludmila, Hortensie WD og Kornblume WD

I dag fikk jeg disse 3 hesplene med garn i posten... - kjøpte de av en snill dame på Hobbyboden...


Så selv om jeg ikke er i form, så går det veldig greit å handle via nettet...


Nå har jeg så pass mye at jeg kan strikke større plagg også... - men det er litt vanskelig å bruke av garnet... Er visst blitt en hamstrer på Wollmeisegarn jeg... - ja garnhylla mi forteller vel at jeg hamstrer litt av hvert... :)


Planen er jo at jeg (og Gubben...) en eller annen gang i løpet av sommeren skal ha en liten ferietur til Munchen... 


Koffor te Munchen ???

Joffor det atte Wollmeise butikken ikkje e så jysla långt derifrå... - butikken e i Pfaffenhofen å der te har Tutta grevla lyst te å reisa... c',)

Koffertane e klare dei... 



Bare flynå går då... - ojjjjj det va sant... :o

Pytt, pytt det går vel alltid et tog... ;) 

1 kommentar:

Kelsina sa...

Flott Wollmeise-samling du har. Det er litt vanskelig å begynne å bruke dem, men gøy når man først tør.

Related Posts with Thumbnails