søndag 6. juni 2010

Sommer i Stavanger... :)


Ja selv om det ikke er 30 grader eller deromkring... - så synes jeg allikevel vi kan si at det er sommer i Stavanger... :)

Solen skinner og ja det blåser litt, men nå trenger vi ikke å ta på jakke når vi skal ut... - ja jeg har faktisk vært så vågal at jeg har gått i capribukse... (hvite legger til skrekk og gru for mine omgivelser...)

Det er flott å ta turen inn til byen når solen skinner fra nesten skyfri himmel... - og rusle gjennom parken ved Breiavannet og bare nyte det fine været og omgivelsene... :)

Synes Stavanger Domkirke er flott !

På denne byturen ble det ikke shoppet noe annet enn en liten gave, det var koselig bare å rusle rundt i bygatene... :)

Shoppingen min foregår jo på nettet... - får jo ikke tak i Wollmeise her i byen... ;)

På Wollmeisefronten har jeg kommet til at det mest fornuftige er å utvide lagringsplassen, og gå til innkjøp av en eller flere nye plastkasser... - blir ikke noe salg av Wollmeisegarn her i gården... :)


Oooppps... - I did it again... - noen nye "meiser" i "fuglekassen"... ;)


Det var jo sommer som var dagens tema... - og ja med sommeren kommer også...

Veps... - uæææææ da tar Tutta "vepsedansen"...
(har hatt veps i buksa en gang... - og ja den stakk meg... - på kneet, så jeg skyr det dyret...)

... disse var kule da...

Noe annet jeg ikke liker er edderkopper, de har også som vane og komme frem nå på sommerstid... - usjjj... :(

 ...næmmen denne var jo søt...

Andre insekter er helt OK, slik som... 

denne...

... ja biller er ikke verken ekle eller "farlige"... - og spesielt ikke...


denne...

...hint, hint til Gubben... - Tutta ønsker seg : en Beetle (bille)... :)


ØNSKER ALLE EN FLOTT SOMMER !


2 kommentarer:

Vibbedille sa...

Ahaaa NÅÅÅ fikk en virkelig lyst på en tur til byen!! Har lyst å loffe rundt i GAMLE Stavanger!! Husker det varså fint der på denne tiden,med masse blomster i krukkene! Men mulig det er endret nå!? Får se neste helg omsola skinner!

Jammen BRA du tok til fornuft!! Lurer å kjøpe MER kasser enn å selge innholdet vettu!! KOOOS deg med meisene du!!!

NYYYYT dagenog ha ei herlige uke!!

Klem Fra Vibbedille ;))

sol sa...

En riktig god sommer til deg også! Håper finværet holder, det er jo så deilig med sol.

Related Posts with Thumbnails