onsdag 14. desember 2011

Nye Wollmeiser i garnlageret mitt... ;)


Fargene er fra venstre : 2 stk Poison no. 5, Løwenzahn, Clementine, Amethyst Dark og Magnolie Light

Wollmeise er kjent for sine flotte farger... - og du kan tro det var ei som var lykkelig da disse kom i posten for litt siden... :)

Disse hesplene skal få ligge å godgjøre seg til etter jul tenker jeg... - for her går det i strikking av julegaver i Baby Silk fra Du Store Alpakka... ;)


ØNSKER ALLE SOM KIKKER INNOM BLOGGEN MIN EN FIN FØRJULSTID !
  

3 kommentarer:

Vibbedille sa...

ÅÅååååå det ramla eg rett ner fra sofaen! HEKKAN for noen farger! OMG!

Ska blipennande å se ka det blir av disse! Planer?

der våknet en vettaskremt Jr av stormen ute tror jaggu eg må komma meg i seng!

Natta og kos deg!
Me MÅ skravlas snart! ;))

Go`klem Vibbedille ;))

reSIRIkulert sa...

Eg har ennå ikkje eigd WM sjølv, men fargane er utruleg flotte...
Nyyyt! :o)

Pillen sa...

Måtte le for meg selv her nå. Myste og syns de var bare så utrolig flotte! Så kom jeg på at de har jo bodd her hehehehe.

Related Posts with Thumbnails