torsdag 23. august 2012

På toppen av Ve(r)den… - igjen… :)

20120823_160608 

Dette er et av mine favorittsteder å gå tur… – og det beste av alt er at det bare er “et litt langt steinkast” hjemmefra… ;)

I dag tok jeg ikke med kamera på tur, men hadde heller lyst til å teste om mobilen tok gode turbilder… (Samsung Galaxy Note… – ny i mai, og erstatter min Iphone 3G)

20120823_154454 

Jeg er ganske så fornøyd med bildene jeg… – gikk med nesa i sky i dag, så det ble mest bilder av skyer… ;)

Det er så flott å gå og rusle her på toppen av Tastaveden… – nyte naturen, dyrelivet (ingen ekorn i dag da…) og den fantastisk flotte utsikten.

20120823_154138

Jeg har tilogmed sett et hjerte på himmelen i dag… :)

2 kommentarer:

Snuppesnella sa...

Flotte naturbilder i bloggen din pluss alt det fine du lager !
Her var det kjekt å være !

Og endelig kom jeg igjennom med kommentar hos deg. ;)
Lurer nå på hvordan du klarte å fjerne robot greiene.. Vet en annen som strever med det.

Ha en fin kveld videre.

Janne sa...

Kjempeflotte bilder du har tatt. Jeg har en Galaxy s3 mobiltlf og må si jeg er mektig imponert over hvor flotte bildene blir på den og på din også.

Related Posts with Thumbnails