fredag 24. oktober 2014

Baby Born dukke m/utstyr levert… :)

d54d53a383eaae23040894ff2d95ccad-image

Da er årets Baby Born dukke med utstyr levert til Saniteten i min hjembygd. Denne gangen ble det mange færre strikkede antrekk enn tidligere år, siden jeg sliter med vond nakke og armer. For at dukken og hennes dukkemor allikevel skal ha litt klær å velge i, så har jeg kjøpt litt klær i prematurstørrelse 44 hos Lindex, KappAhl og H&M (fine klær til en god pris)

IMG_0471

IMG_0465

Det ble 7 antrekk med en blanding av strikket og kjøpt + 1 strikket teppe denne gangen (2 antrekk ligger halvferdig strikket, og skal leveres til neste års basar)

knorrtoys-twingo-s-kombi-puppenwagen-schwenkschieber-lila-pink-kollektion-2010_1_1_1_1

Nå har jeg planer om å strikke litt julegaver (det blir ikke mange, men noen klarer jeg nok) Kjenner jeg må være litt forsiktig, slik at jeg ikke blir verre. Skal lete opp noen gode ideer til julegavestrikk, så kanskje det kommer noen nye blogginnlegg herfra om ikke så lenge.

Jeg har planer om en liten handletur for innkjøp av litt garn ganske så straks… - for selv om jeg jo har et ganske brukbart lager av garn, så går jeg av og til tom for noen favoritter. Denne gangen er det Drops Nepal jeg skal shoppe, billig og godt garn :)

1 kommentar:

Line Kristine sa...

Så flott premie! Du har laget mye fint :) Skjønner at du ville lage mer, men det er viktig å ta vare på kroppen sin også. Ønsker deg ei fin helg!

Related Posts with Thumbnails