mandag 27. april 2015

Kule Converse...


I dag gikk turen til Stavanger Sentrum hvor jeg møtte min mor for litt shopping og en god lunsj på Egon. Både mor og jeg fikk handlet litt... - jeg kom hjem med nye kule tomat-røde Converse sko (måtte bare ha de... - og med 70 % rabatt ble det bare kr 210,-) og en ny paraply... :) Min handel beskriver vel greit hvordan jeg ønsker at været skal være og hvordan det virkelig er... - for i dag viste gradestokken rett i underkant av 10 grader midt på dagen og det regnet litt, mens jeg godt kunne ønsket meg nærmere 20 grader og sol. 

Jeg fikk også ruslet en tur i parken ved Stavanger Domkirke/Breiavannet... - synes det er herlig å rusle rundt der og kanskje knipse noen bilder og ellers bare nyte naturen, fugle- og folkelivet... :)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails