lørdag 12. mars 2016

Godteri... :-)

Det lages så mange flotte strikkebøker for tiden, og det er vanskelig å velge blant alle disse flotte bøkene... - og vanskelig å styre seg på hvor mange man egentlig "trenger". Litt sånn som med smågodt i disse førpåsketider... ;-) Først og fremst har jeg benyttet meg av noen gode tilbud på strikkebøker, resten av bøkene på ønskelista får komme senere.

Jeg fant for litt siden 5 bøker for tilsammen kr 400 (via en gruppe på Facebook), og så var jeg heldig å finne 4 bøker for tilsammen kr 320 på Mammut-salget (da de hadde 1/2 pris på Mammut-pris, en dag på Ark Bokhandel på internett)

Både Gubben og jeg er glad i bøker... - han liker best kunstbøker og biografier, og jeg strikkebøker og skjønnlitteratur. Det blir nok noen bøker i påske-egget til Gubben og helt sikker noen "tilbudsmågodt" også... ;-)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails