søndag 24. februar 2008

Leseglede...

Jeg har alltid vært glad i å lese bøker, og nå går jeg bare og venter på at Mammutsalget på bøker skal starte... - og i morgen går startskuddet... - JIPPI... :)

Liker godt historiske romaner som omhandler viking- og middelaldertid... - og tenkte at jeg skulle kjøpe bøkene Edda, Egilssoga og Njålssoga og "Jeg er Hallgerd Hoskuldsdatter"...

Ellers blir det nok litt Tove Nilsen, Jens Bjørneboe, Tore Renberg, noen barnebøker, håndarbeidsbøker og kunstbøker... (må visst ha med ryggsekk jeg... - for dette kan bli tungt...)

Kjøper bøker ellers om året også... - men det er jo ekstra kjekkt å handle når en kan få bøkene så billig som under Mammutsalget... :)

Denne fant jeg for litt siden, og den måtte jeg bare kjøpe... - den skal altså det minste tantebarnet mitt på 2 år få... :)

2 kommentarer:

Monstermønster sa...

Stor forståelse for at du måtte ha den, ja :) Gleder meg til mammuten i morgen, jeg også!

Anonym sa...

Oi! Ja klart du måtte ha! Og en "klaffebok med strikkegaver"! måtte nok jeg bare hatt også....enda så flink jeg er blitt til å si "nei, jeg låner den på biblioteket"......;-)

Related Posts with Thumbnails