søndag 9. mars 2008

Litt nytt og litt gammelt...

Det ble noen nye bøker på meg på Mammutsalget... - og på en liten snartur på Fretex ble det også bøker på meg gitt...


Har alltid vært glad i å lese... - og nå er det noen bøker av Hamsun, Bjørneboe og Renberg m.fl. som står for tur...

Det blir lite strikking med meg for tiden... - er altfor travel...

Har noen ferdigklippede tunikaer som står for tur... - ja faktisk 6 stk... - og de skal etter planen være ferdige til påsken...

Jeg har planer om strikking i påsken altså... :) , og har handlet inn noen nøster Fonty til pulsvarmere og sjerf tenker jeg... Skulle tro jeg hadde nok garn å ta av, men dette garnet lå og fristet med 50 % avslag i prisen... - kunne ikke motstå det da... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ånei......ikke snakk om at man klarer å stå imot lekkert garn til halv pris.....mmmmmmm:-D

Related Posts with Thumbnails