lørdag 26. juli 2008

Garnhandel...




Før jeg reiste på ferie til Harstad fant jeg garnet Bris fra Gjestal, og synes bare at jeg måtte ha noen av disse myke nøstene (i 50 % ull og 50 % soya...) Mohairgarnet fant jeg i Harstad...

Hva jeg skal lage... ???

Hm, nei det har jeg foreløpig ingen formening om...

Garngal... - jeg... ???

Ja det er jeg visst, men det føles herlig...

Det er jo viktig å opprettholde et visst nivå på garnlageret...


Jeg strikker jo også litt... - og for tiden strikker jeg på denne toppen fra Drops Design...

Liker veldig godt både mønsteret og fargene. Er visst veldig glad i turkis og blått.

I tillegg er lilla blitt en av mine favorittfarger i sommer. Har kjøpt et par lilla topper og bluser - og ja lilla garn også da...

Toppen skal mor få om et par ukers tid...

2 kommentarer:

Ugla sa...

Ser ut til å bli en nydelig topp, nydelige farger. Ha en fortsatt fin helg :-)

Anonym sa...

Herlig garn du har kjøpt!

Likte bloggen din, her var det mange flotte naturbilder sammen med garn & strikking, en uslåelig kombinsjon.

Ha en fortsatt fin somer!

Related Posts with Thumbnails