tirsdag 29. juli 2008

Handletur...




Hva skal en finne på i denne varmen... - skal en bare bare ligge lettere henslengt slik som Pusen, eller skal en gjøre noe mer fornuftig...

Hva som er fornuftig... ??? Det er jo ferie, så kanskje en liten handletur... :)
Trenger litt mer garn... - ja, ja jeg har da litt garn hjemme, men mangler litt Alpaca fra Drops Design...

Har planer om å hekle disse tøflene...




Det ble 9 nøster Alpaca og litt inspirasjon som ble med i fra garnbutikken...

Jeg var også innom ULLFORM og kikket litt, og er ganske sikker på at jeg skal melde meg på et eller flere tovekurs der i høst...

Siden jeg nå var i nærheten, så måtte jeg jo innom Fretex også en tur... - og kom ut med en liten garnvinde til den nette sum av kr 45,-.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails