fredag 12. september 2008

Bytur og strandtur...




Dagen i går begynte med en liten bytur i det herlige været... - ja vi hadde ca. 20 grader her i Stavanger i går...

Liker godt å rusle rundt i byen og bare kose meg å handle litt, og kikke på det yrende folkelivet...

Turen gikk innom Husfliden, med tanke på at de kanskje hadde Harmony Wood pinnene jeg ønsker meg... - der var utvalget av en eller annen grunn litt lite av disse pinnene... (åh, nei... -de der TanangerStrikkeTreffTuttene har sikkert vore der å shoppa og...) Men de skulle få inn igjen av disse pinnene, og da er det kanskje min tur...

Skulle kanskje tro at jeg da gikk ut igjen uten og handle, men nei det var ikke så enkelt... I en kurv ved utgangen hadde de en stooooor kurv med Du Store Alpakka garn til 50 % rabatt, og med min viljestyrke når det gjelder garn... - så ble det 21 nøster Sulka til tunikaer... (garnet er 60 % merino ull, 20 % alpakka og 20 % silke). Jeg fant også et nydelig pinne-etui til det ene Harmony Wood settet mitt... (etuiet er laget av Håkon O. Thorvaldsen i Moss, og tresorten som er brukt er morell).


Ferden videre gikk til Sandestranden på Randaberg... - herlig å gå tur langs stranden i det fine været...




É det garn dette her eller... (bildet over)

Nei, det é visst tang...

Garngalen eg ??? - ja de seie så... - men det é jysla herligt... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

så fine bilder:).....og masse fint garn....heldige du...........go helg tante ulla:)

Hobbymegher sa...

Så nydelige bilder du har tatt! Og garnet... Snadder!

Related Posts with Thumbnails