lørdag 6. september 2008

Litt av hvert...

Har ryddet litt i skuffer og skap, og fant knapper både her og der... Nå har jeg samlet dem i to store glass... Fant også noen knapper billig da jeg var og handlet, så nå er glassene ganske vellfyllt...


For tiden hekler jeg oldermorsruter til en tunika jeg har tenkt å sy... Garnet jeg bruker er Bris fra Gjestal Garn.

Har snart heklet mange nok, og så må jeg velge hvilket stoff jeg vil bruke og hvilken farge... ??? Fargene jeg har som passer til lilla er sort og grått, og da er valget 3 forskjellige ullstoffer og et fløyelsstoff... (bildet over)



Ellers har jeg nettopp gått til innkjøp av nye strikkepinner... - Knit Picks sine Harmony Wood - som alle skrøyde så jysla møje av... :)

Så i kveld legger jeg opp til sokker på disse superpinnene... :)



Så klarte eg det igjen... - skonå stod der i ei hylla på Kvadrat å ropte på meg...

Hei du... !

Hæææ meg... ???

Ja, deg ja... - så é så glad i skor... !

Ja, jo... - okei då... :)

Eg betalte å gjekk lystigt heim med någen jysla tøffe skor, så va jysla billige og... (og då é det jo greit... - ikkje sant... ?)

1 kommentar:

Anonym sa...

For en deilig knappehimmel!

Related Posts with Thumbnails