torsdag 23. september 2010

Bugga kommet i hus... :)

Northern Purple Gold Beetle

Ja den heter faktisk så... - den ene... :)


  
Og det er ikke Beetle i denne fasongen... 
(den drømmer jeg foreløpig bare om... - sukk...)  


Nei Buggaen jeg nå har fått i hus, er faktisk deilig god og myk... 

Fargene er fra venstre : Northern Purple Gold Beetle og Blue Copper Butterfly 

Garnet er Bugga (70 % superwash merino, 20 % cashmere og 10 % nylon) fra The Sanguine Gryphon...

Tusen takk til en av mine "hjelpere" på Hobbyboden (forum) for at jeg fikk tak i dette herlige garnet !

3 kommentarer:

Hegeslilleboble sa...

Ser ut som et skjønt garn! Herlige bilder du tar- har tatt en sveip over bloggen din og synes den er veldig kjekk. Legger meg til som følger jeg:)
Ha en fin kveld!

duBedåre sa...

For et herlig garn! Fantastisk kombinasjon av deilige kvaliteter, og nydelige farger.

Missunnelig, jeg? Hmmmm. (o:

wigdis sa...

Så lekre farger det er på Bugga'n din. Jeg har også en bunt og den kjennes utrolig deilig ut.
Håper du får en flott helg.
klem

Related Posts with Thumbnails