onsdag 8. september 2010

Min dag... :)


Skrekk og gru... - min dag begynte med et tannlegebesøk... :(

Å gå til tannlege er aldri gøy... - og i dag var det ikke selve behandlingen jeg grudde meg for, men mer den regningen jeg skulle få...

To kroner skulle på plass... - og det ble mer å betale enn 2 kroner kan en si...

Masse penger som jeg heller skulle sett ble omgjort i f.eks... - GARN... ;)

Etter tannlegebesøket gikk  jeg en liten rusletur i Gamle Stavanger (ligger like ved tannlegekontoret). Herlig å rusle der og la tankene sveve... :)


Litt mørkt i været, men skyene forsvant litt etter litt... - og vi har hatt en flott høstdag i Stavanger... :)


Utrolig flott pyntet med blomster flere steder ...


Gamle Stavanger - en vakkert liten perle midt i byen... :)

Siden jeg allerede var i byen måtte jeg jo innom en av byens garnbutikker og spørre etter Dale Garns nye katalog 232 Konfekt, som inneholder et mønster på en tunika jeg bare må strikke til meg selv... 


Synes du å ha hørt snakk om og sett flere bilder av andre tunikaer jeg har villet ha, her inne på bloggen... - så synes jeg at denne tunikaen slår dem alle... :)

 Jeg gikk altså med lystig mot å skulle kjøpe mønster og garn... - men damen bak disken sa: "Akkurat dette oppskriftshefte er ikke kommet enda, men det kommer nok i løpet av uka..."

Typisk... - jysla kjekkt det då tenkte eg... 

Eg får smøra meg med litt tålmodighed någen dagar te då...  

Tuttå potla seg heim te Maura-sjalet sitt...

Maura-sjal nr. 2 i Silke Alpacka...

Blei litt kjedeligt med sjalet når tanken va å bjynna på någe nytt... :)

Eg e goe på å ha mången strikkeprosjekter på gang samtidig, og det mesta bler ferdig sånn litt itte litt... :)
(itte av og te å ha vore UFO'ar ei stond...)
 
 

2 kommentarer:

Sisselshverdag sa...

Så nydelig dag du har hatt :D Veldig pent i Stavanger, først gang jeg var der jeg når vi var på strikketreff :D
Herlig kjole/tunika. Gleder meg til å se hvordan din blir :D
Ha ei flotte helg :D

Tone Salte sa...

noHan va dritt stilige den tunikaen, eg og ville ha, bu hu. Klem vennen min

Related Posts with Thumbnails