torsdag 16. februar 2012

Barndomsminner…

CIMG8493

Da jeg ryddet og omrokkerte på hobbyrommet mitt for litt siden… – fant jeg ut at noen av lekene mine fra barndommen kunne få plass i en av hyllene… – så lekene ble flyttet fra sin plass i en kasse til en mere luftig tilværelse i bokhylla… :)

Disse lekene lekte jeg mye med da jeg var barn… – og jeg er spesielt glad i akkurat disse lekene, fordi det var min farfar som laget de til meg… 

Nå skal de få stå til stas i bokhylla, og minne meg om gode barndomsår… :)

Som noen kanskje ser ligger det en hvit liten “ulldott” i vugga… ;)

CIMG8495

Det er rett og slett en trøtt liten fyr ved navn Bærtil… – som synes dette var en passende liten leilighet for en slike en som ham… ;)

Som seg hør og bør har han fått seg både madrass, dyne og pute… – og snart vil han vel også ha litt flere antrekk å velge i…

CIMG8499

Ja for ett antrekk er vel ikke mye å skryte av…

6 kommentarer:

gyldenkron sa...

Bærtil må ha flere antrekk, sånn er det bare. For et hyggelig innlegg.

Laila Lykketroll sa...

For en koselig liten leilighet Bærtil har fått seg :)

byLivA sa...

Sååå koselig :-)

Janne sa...

Ja, Bertil må ha flere antrekk ;) Så koselig med barndomsminner og at du har satt de opp slik. Skjønner godt de betyr mye for deg når din bestefar har laget alt sammen :)

Fru Keilegavlen sa...

Ååå, så koseleg! Klart Bærtil må ha fleire antrekk. ;)

Siddis back home sa...

Så koselig å finne fram gamle leker. Ha en flott fastelavenshelg hos deg!

Related Posts with Thumbnails