tirsdag 3. april 2012

Påske-pakke eller påske-egg ?

 

pakke 1 Jeg valgte meg påskepakke… (for det som denne pakken inneholder går slettes ikke opp i et påske-egg… – ikke i de påske-eggene jeg har funnet i butikkene i hvertfall… )

– og innholdet… – ja det vet jeg jo siden jeg har fått velge det selv… :)

Det skal få modnes en stund, og så skal jeg finne noe riktig fint å lage av det…

mønster husfliden

- kanskje blant lystige strikkedamer…

hønsestrikk- men eg e ikkje klar for hynsastrikk… – nei det må ble någe tradisjonsstrikk som eg e hekta på for tiå, ei kofta eller någe… 

Påske-egget… – jo det skal Gubben få…

påskeegg 1

Han har ikke fått velge selv, men jeg tror han blir fornøyd han også… :)

 

GOD PÅSKE !

1 kommentar:

Husfruen sa...

Så koselig at dere gir hverandre påskepakker og påskeegg

Related Posts with Thumbnails