fredag 18. juli 2014

Flikk flakk i Flekkefjord… :)

IMG_0186

Her sitter jeg på trappa til sommerhuset, og er veldig klar for en shopping-tur til Flekkefjord. De nye røde Converse skoene og en herlig sommerslig blomstrete kjole ble antrekket for byturen… – og med det herlige været vi har nå, så måtte det bare bli en fin tur… :)

Målet for turen var å handle inn maling til stakitt-gjerde (det som speiler seg i asfalten. Det rustne gjerde på trappa er nettopp pusset ned, og malingen til det er allerede innkjøpt) + ny grenklipper (Gubben viste muskler her om dagen, og ødela den gamle grenklipperen) Åsså det kjekkeste da, var jo shoppingen jeg hadde planlagt:

Sukkertøyfarger i Baby Ull Garn

IMG_0209

Kom hjem med 8 nøster Dale Baby Ull… :)

Lilla El Naturalista sko (ikke planlagt egentlig, men for en med skodilla så er det ikke helt usannsynlig at et par sko også står på handlelista) 

IMG_0198

Digger sko og digger lilla, og gleder meg til å bruke disse i sommer!

Flekkefjord er en koselig og flott by, og planen var at jeg skulle ta bilder i bygatene… – glemte helt å ta bilder, var så opptatt med å nyte sommerdagen og shoppingen… ;)

Både grenklipperen og sukkertøygarnet er nå tatt i bruk… – både Gubben og Tante Ulla er fornøyd!

ØNSKER ALLE SOM ER INNOM BLOGGEN MIN

EN FORTSATT GOD SOMMER!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails