lørdag 19. juli 2014

Koselig besøk i dag!

IMG_0228

Det er så herlig å være på Hidra, og nyte sommeren her… :) Her kan vi jobbe litt med det som skulle trenges av diverse sysler ute eller inne, eller bare finne en fin plass i solen og kose seg glugg… ;)

I dag mens jeg tok oppvasken, og Gubben var ute og klargjorde til maling… – da dukket to kjente personer opp her i nabolaget… :) Min Tante I og onkel A hadde lyst og se hvordan vi hadde det på Hidra, så gøy å få besøk! Vi snakket mye om huset her og hva vi planlegger å fikse på det, men det ble også litt drøs om andre ting + strikking/garn/mønster (Tante er kjempeflink med allslags håndarbeid og er ivrig på både strikking, hekling, søm og kortlaging/scrapping m.m.) Tante hadde sett på bloggen min at vi var her på ferie nå, og så fant de ut at de skulle ta seg en tur ut hit til oss i dag (de bor ca 1 times vei herfra)

IMG_0229

Hadde meg en fin liten rusletur langs sjøkanten etter at besøket var reist hjem… :) De nye skoene fra handleturen igår ble også tatt i bruk og godkjent, men det visste jeg jo fra tidligere at El Naturalista sko er gode sko (ihvertfall de skoparene jeg har hatt av dette skomerket) Det var herlig å sitte en liten stund i sjøkanten og nyte sola!!!

IMG_0235

IMG_0244Litt bilder fra nabolaget… :)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails