torsdag 6. november 2008

Julegaver og andre gaver + en liten rusletur...




Jeg har nå kommet godt i gang med julegavene, både de som skal kjøpes og de som skal lages...

Det fleste gavene som lages vil jeg ikke vise her på bloggen, for jeg vet at det "snokes" her av flere av de jeg lager julegaver til... :)

Ellers har jeg fått dilla på å strikke luer, flere er ferdige og skal snart sendes til mottaker...

Jeg er også snart ferdig med de tova tøflene fra kurset hos Ullform. Skal bare sy på skinnsåler, og så kan de pakkes og gjøres klar som julegave.




Har også kjøpt noe til meg selv... - heklekroker fra Hobbyklubben og Kid Silk garn (garnet skal bli til et skjerf og pulsvarmere)






Følte behov for en liten rusletur etter shopperunden... - og da gikk turen i dag til Tungenes fyr...

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så flotte gaver du har laget.
Ønsker deg en flott torsdagskveld..

Anonym sa...

så fine tøfler og luer...og nydelige bilder:)go helg tante ulla:)

Anonym sa...

ønske meg sånn ei lua eg;)

Related Posts with Thumbnails