søndag 2. november 2008

PWC-messe...




Har lenge gledet meg til PWC-messen (årlig kunst- og håndverksmesse i Åsenhallen på Sola), og vi ringtes noen venninner og avtalte å møtes i Åsenhallen om formiddagen fredagen...

Jeg var der såpass tidlig at jeg fikk tatt meg et par runder helt alene... - eller ikke akkurat alene da, for hallen var jo rimelig full av folk... - men altså uten venninnene...

Smått om senn innfant tyttene seg i Åsenhallen, og jakten kunne begynne...

Det ble mye "lått og løye" i den ivrige jakten, og det ble handlet litt også på årets messe... - selv om det ikke tok helt av i år. I fjor kjøpte jeg en del angoragarn, og det er som kjent ikke det billigste garnet som er å få kjøpt... :)

Jeg kom hjem med 2 luer som jeg skal bruke som mønster til lignende luer jeg vil sy selv (den ene bare til låns), et strikkepinnehus til langpinnene mine (som har vært boligløse en stund...) + en liten gave... ;)


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails