mandag 4. mai 2009

Supersalg på garn... :)


Skulle egentlig bare en tur på apoteket jeg... - men etter å ha kikket innom Garnstudio sine sider på nettet i helgen, så måtte jeg innom garnbutikken også... :)

Fordi:
  • jeg skulle bytte noe garn...
  • jeg hadde lyst til å få litt ekstra igjen for de pengene...
  • 40 % er et godt avslag...
  • jeg har så lite garn... ??? (nei kan'kkje sei det akkorat, men det e jysla kjekkt med nytt garn !)
  • jeg hadde litt ledig plass i garnhylla mi...
  • butikken ligger bare et par hundre meter fra apoteket... (når jeg først var så nære, hvorfor la være ?)
Jeg kjøpte Angora Tweed til en topp eller to, til et tantebarn eller to...


Jeg kjøpte også Silke Alpaca til diverse julegavestrikking...


Salg e jysla jillt !!!




1 kommentar:

Frk. Chilli sa...

Salg er KONGE!!! Har selv vært og snopt litt på Drops-salget:-)

Related Posts with Thumbnails