søndag 24. mai 2009

Sommerhus i hvitt ?

slettvoll 2

Foto: Slettvoll

slettvoll 3

Tankene svirrer mye rundt “sommerhuset” vårt på Hidra, og hvordan vi skal innrede det…

vakre hjem

Har surfet innom mange møbelbutikker, interiørblogger og interiørmagasiner i det siste, og vi tror vi har kommet til at vi liker den hvite stilen som bildene over… – med litt innslag av møbler i mahogni og lignende (litt arvet + litt nytt)

hus på hidra 4

hus på hidra 3

Huset ligger ca. 20 meter fra sjøen, og vi har utsikt ut fjorden... :)

Det lille annekset kan kanskje innredes slik som bildene under, og brukes som en liten ekstra “hytte” og min egen lille “håndarbeidshule”… :)

Annekset er ca. 20 kvadratmeter og har hems med liggeplass for 2 personer.

CIMG2342

inspirasjon 1 foto signe dons

Foto: Signe Dons

inspirasjon 2 foto signe dons

Vi gleder oss til å ta fatt på innredning, småflikking og maling… – men det kommer nok til å ta litt tid før alt er slik vi vil ha det.

For tiden driver vi også å fikser litt på huset vårt i Stavanger, så vi får veksle litt på å jobbe på Hidra og her hjemme…

Denne helgen har vi klargjort et rom til maling, vi har ryddet og vasket…

husarbeid

- ojjj så mye rusk og rask en samler på…

Selv om jeg det blir gjort lite og ingenting på strikkefronten, klarte jeg allikevel å svippe en liten tur innom Klepp og Evillagarnet på vei til besøk på Moi sist helg…

Tenkte at det måtte gå den veien, kjenner meg selv og garnlystene mine etterhvert… :)

Mai 2009 121

Mine strikkeprosjekter er blitt UFO’er (UFerdige Objekter) inntil videre, men det hindrer meg ikke i å sikle etter mønsteret til denne toppen:

fiona topp

FIONA

Søt liten topp til en søt liten tantejente…

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails