lørdag 25. juli 2009

Min første feriedag… :)

babygutt

I dag ble jeg tante til en liten gutt !!!

Det er lenge siden sist jeg blogget nå… – og da jeg blogget sist hadde jeg planer om både det ene og det andre…

Det ene var maling av hus, og der måtte Gubben trå til da Tutta ble syk…

pusur maler 

pusur sover

Ja jeg har vært syk en periode, og har også hanglet de siste ukene på jobb. Nå er jeg nesten helt bra igjen, og det har gått fra hangling til handling… :)

Og når jeg handler, så er det gjerne garn eller sko… :)

garnsalg

Når det er - 40 % på garn, da er ikke Tutta vanskelig å be… :)

 Juli 2009 016 Juli 2009 011

Jeg måtte jo handle litt Muskat garn fra Garnstudio, til disse bikiniene jeg snakket om i sist innlegg + litt til kluter eller grytekluter… :)

Garnet på neste bilde er Tinde fra Gjestal Garn… – dette er nytt for meg, og skal bli spennende å prøve…

Så var det skoene… :) Må jo ha gode sko til f.eks. Østerriketuren, og da ble det et par joggesko/tursko og et par gode finsko… :)

Juli 2009 007 Juli 2009 010

Kjekkt å handle på salg… :)

Det skal jo liksom være en håndarbeidsblogg dette her, men det har blitt skrekkelig lite gjort på den fronten i det siste… – og flere av prosjektene mine er lagt på vent… :)

Ble jo litt inspirert av å bli tante i dag da, så jeg har såvidt begynt på et babyteppe fra Garnstudio… :)

Juli 2009 022

babyteppe 1 babyteppe 2

Bruker et annet garn enn som står i oppskriften, men jeg håper allikevel at det blir bra… :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

så kjekt å se at du har blogga igjen:-)heldige du med to par nye sko...dei va fine:-)go ferie tante ulla:-)

Margrethe sa...

Jeg kom meg aldri på det salget jeg... det skjønner jeg jeg burde vært :)

Related Posts with Thumbnails