fredag 31. juli 2009

Nå reiser vi snart til Hidra… :)

hus på hidra 1

Nå reiser vi snart til Hidra, og vi gleder oss til å tilbringe noe av ferien vår her… :)

Feriehuset vårt ligger bare et steinkast fra sjøen… – HERLIG !!!

Siden jeg har vært syk, så har vi ikke kunnet reise før nå… Men det er fordeler og ulemper med alt… – fordelene er at Gubben har hatt tid til å male hele huset utvendig og et rom inne… :) Planen var jo at jeg skulle ta min del i malingen, men det ble Gubben sitt verk i år… :)

hus på hidra 3

Det skal bli herlig å komme til Hidra, selv om været ikke er på sitt beste for tiden…

Litt sol håper jeg allikevel vi får, slik at vi også kan sitte ute og nyte været… :)

sol

Strikking og hekling skal det også bli og babyteppet jeg begynte på sist uke får bli med, og det gjør også en kurv med garn til bikinier, kluter og luer… :)

Juli 2009 027

Jeg regner med at vi kommer til å ta oss noen handleturer til Flekkefjord, og kanskje også en tur til Kristiansand… – der har jeg hørt at de har Noro garn hos garnbutikken Karmin (håper inderlig at det er sant, slik at jeg kan få ta og føle på noen nøster… – sukk – og ganske sikkert også kjøpe noen… :) Kjenner meg selv såpass at jeg vet at jeg har vanskelig for å gå forbi noe lekkert garn…)

 noro silk garden sock 87 noro kureyon sock 40 noro silk garden sock 258

 

Prøver nok å blogge litt også mens vi er på Hidra, og da kanskje fra Iphonen min (hvis jeg får det til da…)

apple iphone

Snille Gubben kjøpte ny mobil til meg da jeg var syk… :)

(min gamle mobil spilte ikke på lag med meg lenger, så det var godt at Gubben så at jeg trengte en ny…)

3 kommentarer:

amylin sa...

God ferie! Hvis du skal innom Kristiansand, anbefaler jeg en tur innom Den blaa dør. Mye fint Isager-garn der.

Thorunn sa...

Koselig blogg du har - nyt ferien på Hidra!
Noro-garn selges også i en bitte liten garnbutikk i Krsand som heter Langfeldts garn.

Hanne sa...

God ferie! Ser ut som en skikkelig perle!
Pludrehanneklem

Related Posts with Thumbnails