mandag 3. august 2009

Fint vær = rusletur rundt Vannassen… :)

Juli og August 2009 043

Juli og August 2009 051 Juli og August 2009 031 Juli og August 2009 037 Juli og August 2009 083

Juli og August 2009 071

I dag regnet det ikke i Stavanger, og temperaturen var mistenkelig noe som lignet på noe sommerlig ??? Det har til tider regnet i bøtter og spann her, og det har ikke akkurat fristet til rusletur… :)

Det e ikkje det at eg klage på været, for der va jo “Sydenvarmt” her ei stond tidligare i sommar

  • men då va eg sjuge, og konne godt klart meg med litt lågare temperatur…
  • sånn ca. 20 - 25 grader holde lenge for meg… – jaffal hvis eg ikkje har basseng og kjøla meg ner i… (sist eg sjekka va der ikkje basseng her sjå oss…)

Ups… – der spora eg av… :)

Turen i dag nøt jeg i langdrag der jeg ruslet stille og rolig rundt det lille vannet (ca. 1 km). Satte meg ned ved vannet, og bare nøt sola og varmen… :)

Synes en slik tur er terapi for både kropp og sjel… :)

Mens eg rusla sånn rondt vatnet, så rasla der i skogen og fram kom… – et nusseligt sånn et :

ekorn

(Bildet er lånt fra Dagbladet)

- for ja eg prøvde å ta bilde, men de e jysla raske de der små… - og det e ikkje eg… :) 

Betraktet dette lille dyret først på ca. 5 meters avstand, så suste det opp og ned i trærne og vips så var det borte…

Vel heima igjen e alt pakka klart te ein tur te Hidra… :)

Me glede oss !!!

1 kommentar:

Anonym sa...

så fine bilder tante ulla.....
go tur te hidra:-)

Related Posts with Thumbnails