søndag 23. august 2009

En liten tur til Hidra… :)

Aug 2009 077

Det var herlig å komme til Hidra igjen… :)

Vi blir bare mer og mer glad for at vi kjøpte akkurat dette huset på Hidra… – kjekke naboer har vi fått, og huset ligger midt i smørøyet i Kirkehavn “sentrum”… :)

Eg trur at me komme te å reisa her te jysla møje… :)

Denne gangen kom vi ned hit i skikkelig regn og ruskevær… – ja det styrtregnet og buldret faretruende i det fjerne… :(

Det varte heldigvis ikkje så lenge før solå igjen kom fram, og det va godt for eg é ei skikkelige pysa i tordenvær… :)

Aug 2009 020

Når solen kom fram var det ut og sette seg i sola og strikke litt (fant en fin lun plass ved annekset), og det er Fiona tunikaen i str. 2 år som er på pinnene…

Aug 2009 058

- og slik ser den ut ferdig strikket… :)

Aug 2009 086

I solen var det ikke bare vi som fant en solplass… – rett utenfor døren fant vi denne karen på veggen vår… (vi tror det er en løvgresshoppe… – ca. 6 – 8 cm… – jysla store !!!)

Aug 2009 033

Aug 2009 052

Lørdag kveld kjørte vi hjem til Stavanger igjen… – Gubben skal på jobb på mandag, og synes da at det er godt å ha søndagen hjemme… :)

Tutta har ferie en stund til, og skal på fredag reise til Østerrike sammen med sin mor… :) Gleder meg !!!

bamse I Love U

I dag har mine 2 svigerinner bursdag…

GRATULERER MED DAGEN !

1 kommentar:

amylin sa...

Fiona er veldig fin, og det er en av tingene jeg vurderer å strikke. Flott Fiona.

Related Posts with Thumbnails