tirsdag 18. august 2009

Dagens fangst… :)

August 2009 196

I dag gikk turen først til en elektrobutikk… – og spørsmålet mitt var som følger:

Går det an å bruga mobilt breibånd på den her litle Pc’en min (ein Asus EEE 900 med Linux) ???

NEI, va svaret… – men med diverse oppgraderingar JA… – men det koste litt !!!

Ja, det gjer det nok… :)

Eg trur eg vurdere ein nye bærbare Pc om ikkje så lenge, for eg å Gubben må jo surfa på nettet i sommarhuset og… :)

Tutta gikk litt betutta ut av den butikken, og trengte sårt til litt “trøst”… :)

Då é der ikkje så møje så slår det å stikka innom godtebutikken… – i mitt tilfelle ein garnbutikk… :)

Hva skuet mitt øye så snart jeg kom inn døra der ???

Jo… – Alpaka Fashion til 15 kroner nøstet (sist jeg kjøpte noe av den sorten kostet det 42 kroner nøstet… – så dette va rimelig bra pris = 22 nøster i korga)

Alpaka Fashion é et superdeilig garn, og ein av mine favorittar !!!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails