tirsdag 31. august 2010

Fremgang i prosjektet... :)


Bærtil : Ka e det nå du har begynt på ???

Tante Ulla : Øhhh... - et nytt prosjekt på pinnane kroken, og denne gången e det någe te meg sjøl... :)

Bærtil : Ikkje onepiece vel...

Tante Ulla : Ha ha, nei ikkje denne gången... - bare någe eg kanskje ska ha på meg i mårå på strikkekafé... :)  

Bærtil : E der turbo på den heklekroken din eller... :)

Tante Ulla : Nei då, men eg hadde så lyst te å hekla någe eg konne ha på meg... ;) 

Bærtil : E der muligheder for at du snart kan laga meg et nytt plagg ??? 
(Har ikkje hu nok kler i skabet... - kvinnfolk altså...) 

Tante Ulla : Hmmm... - kanskje... - 1,2,3.... - det stemte... Å jadå Bærtil kanskje ei lua eller Maura-skjerfet...

Bærtil : Det nytta jo å snakka te hu... - sukk...

 
Tante Ulla : Så långt kom eg før det va natt og leggetid... - GOD NATT !

Bærtil : Zzzzzzzzzzzzz....

Tante Ulla : Ok han sove visst... - og det gjer snart eg og... :)  


GOD NATT FOLKENS !
 

1 kommentar:

mimouna sa...

Så fine farger sammen! Ble nesten lik nysgjerrig som Bææærtil nå jeg. :o)

Related Posts with Thumbnails