torsdag 5. august 2010

Min stil... ???


Her om dagen kjypte eg Elle Interiør og blei inspirerte te å finna ud koss min stil konne vera...

Min stil ja... ???

Har eg någen stil på interiøret ???

Min egen "Godt Blanda Stil" kanskje... :)

Me lige vel ein blanding av gammalt og nytt, og kjøre vår egen stil... - og nå når eg nå ska gje meg i kast med å innreda annekset "mitt" så må eg jo finna ud kossen stil eg ska ha... ;)

Denne sofaen var fin...

Ja eg huske at eg har snakka om någen Ikea-stolar tidligare, men denne sofaen va vel stiligere vel... ???

Med ørten puder og flotte pledd og skinn og sånt... - "drømmer"

De hvite putene i denne sofaen fra Living følger med på kjøpet, og skinnet har jeg kjøpt etter litt
Flikk Flakk i Flekkefjord... :)

Reinsdyrskinn

Annekset er nå trehvitt "all over"... - sukk og stønn... - litt for mye trehvitt spør du meg...

Tak + vegger = trehvitt & gulv = trehvitt

Litt for møje av det goa... :)

Har tenkt på å mala veggene kvide... - ka trur du, ska eg gjer det ???

Og så har me 2 skab :

mala eller ikkje... ???

hyller og ting og tang har me ein del av, og deriblant denne :

søde... :)

...og bler eg skakke og trøtte av å innreda, så klatre eg bare opp på hemsen å kvile litt...


Me har fremdeles ei vega ferie, så eg får fundera litt te... :)

HA EN FORTSATT
GOD SOMMER FOLKENS !

2 kommentarer:

mimouna sa...

Ikke så lett å finne "sin" stil nei. De lekre interiørmagasinene fra bare noen år tilbake er jo helt UTE nå, og best som man har malt over alt så skal det være trehvitt igjen...

Like greit å ha det man selv liker synes nå jeg.

Fortsatt god sommer til deg også!

Tone Salte sa...

Eg ville malt alt heilt kvitt, men mye arbeid men verdt det tror eg... :)

Related Posts with Thumbnails