onsdag 11. januar 2012

Nattlig shopping... ;)


Hva jeg gjør når jeg ikke får sove : 
  
  1. Jeg bare prøver å slappe av, så kommer nok søvnen...
eller 

 2. Jeg filosoferer...

eller

 3. Jeg teller sauer...
(er ikke særlig god på å telle sauer... - det blir bare krøll...) 

 Hvis søvnen absolutt ikke vil komme, så tusler jeg stille og rolig inn i stuen for ikke å vekke Gubben... -  han sover jo selvfølgelig "søtt" når jeg ikke får sove... ;)

Og da kan det hende at :

4. Jeg leser...

eller

5. Jeg strikker...

6. Og noen ganger shopper jeg
(ja ikke i byen eller kjøpesenter eller sånt... - de har jo ikke nattåpent...)

nei da nettshopper jeg... 

Og nå havnet disse i "handlekurven" :

Alle 4 bøkene er kjøpt hos nettbutikken ull.no
som er en del av Hillesvåg Ullvarefabrikk

Tradisjonstrikk har alltid fasinert meg, og nå skal det bli gøy å lese en del om historien bak... :)

Jeg har denne boken fra før : 


En fin bok med mye historikk, bilder, mønsterborder, 
strikketeknikker og oppskrifter.

 
Gleder meg til bøkene kommer, og jeg kan begynne å lese og bli enda mere inspirert til å strikke tradisjonsstrikk... ;)
 
Skulle det bli flere netter uten søvn, så har jeg "hobbybokønskelista" klar... - ja for det er mange flere bøker jeg mangler i bokhylla mi... ;) 
Ja noen ganger kan det også havne noen "garn-godbiter" i kurven i sene nattetimer... ;)
 
 
Dette ble en nattlig blogging sånn ca kl 02.30, men nå skal jeg prøve å sove litt...
 
 
GOD NATT !


4 kommentarer:

gyldenkron sa...

oida, sånne søvnløse netter er nesten farlige. Koselige bøker du har bestilt deg.

hedvig sa...

Det er noen skikkelige godbiter av noen bøker du har handlet! Nettshopping er gøy!!

Vibbedille sa...

Kjekt å se at andre også "sliter" med kostbare netter hehe Kjenner meg godt igjen ja ;))

Kjekt når du blogger-då ile eg inn med ein gang vettu ;))

Håper du fikk sove og at dagen din blir GOE ;))

Kos deg så MÅ me snakkas snart!

Goe klem fra Vibbedille ;))

Lisbeth sa...

He he, jeg kjenner meg så godt igjen! Her havnet det 4 nøster med Arwetta i handlevogna en natt.

Related Posts with Thumbnails