tirsdag 8. mai 2012

Teppehekling er gøy… :)

CIMG8814

Her om dagen hadde jeg heklet 31 lapper og måtte bare prøve å sette de sammen for å se hvordan teppet kom til å se ut…

Fant fort ut at jeg kom til å trenge maaaaange flere lapper til teppet mitt enn det som opprinnelig står i oppskriften (77 lapper står det det visst der). Tror jeg må ha godt over 200 lapper hvis det skal bli på størrelse med “sauepleddet” mitt… *dån*

Har flere andre prosjekter jeg holder på med, men det går da sakte men sikkert fremover med antall lapper…

CIMG8824

57 lapper til nå… – og med 12 lapper i bredden x 18 lapper i lengden (tror jeg har kommet til at det blir en bra størrelse), da blir det tilsammen 216 lapper… – bare 159 lapper igjen til jeg er ferdig jo… ;)

Å neiiiiiiiiii monteringen… – skrekk og gru, alle disse lappene skal jo hekles sammen også… :(

Ja ja, men jeg må jo shoppe passende “sammenheklingsgarn” først…  – så da kan jeg enn så lenge kose meg meg å hekle videre på teppet mitt…

58, 59, 60, 61, 62, …………………………….., teppehekling er gøy… :)

Så kan jeg kanskje shoppe litt sort Fabel til sammenheklingen, åsså litt annen “garngodis” på Drops-salget… c’,)

 

ØNSKER ALLE SOM ER INNOM BLOGGEN MIN

EN FLOTT UKE !

5 kommentarer:

Laila Lykketroll sa...

Stå på, "plutselig" er du kommet så langt at det er færre igjen enn det du har laget og da, vips, så er du ferdig :)

Nydelige farger :)

Vibekes lille ullne sa...

Dette blir flott! Husk at det blir større ved sammenhekling, så kanskje du ikke trenger så mange lapper?

Veldig greit å strikke en lapp i ny og ne og plutselig er du ferdig. Sånn var det her hvertfall. :)

Charlotte sa...

Så gøy det er gøy :) Jeg har det nemlig med å ikke syns det er gøy etter alt for få lapper... og det er ikke gøy... hehe... De lappene der er kjempefine. Gleder meg til å se det helt ferdig :)

byLivA sa...

Gleder meg til å se det ferdige resultatet :-)

Tone Salte sa...

Du e goe. Eg har operert høyre hånda og kan ikkje gjøre noko. Klem

Related Posts with Thumbnails